• Woord van dank en waardering….

Woord van dank en waardering….

Gaarne wil ik – langs deze weg – mijn dank en waardering uitspreken voor de wijze waarop mijn 60-jarig priesterfeest in onze parochie is gevierd, op 15 april 2018. Zoals ik het had gewild.....eenvoudig, zonder publicatie, voor onze parochies en enkele vrienden en familieleden. Dat er “achter en voor de schermen” velen actief werden, heeft mij goed gedaan....de pastoor, als voorzitter van het kerkbestuur, vooral enkele leden uit de “Donderdagmorgen-werkgroep”, het Zangkoor, de Fanfare, de medewerk(st)ers in de liturgie, degenen die het gezellig samenzijn hebben verzorgd en ga zo maar door.

De geweldige inbreng van Koor en Fanfare, de versiering.....het maakte de viering tot een feestelijk gebeuren. En vooral uw aller aanwezigheid in de kerk en later bij het gezellig samenzijn gaf mij het gevoel mij thuis te mogen voelen en gedragen te mogen weten in jullie midden. Samen bidden, samen zingen, samen danken dat God ons aan elkaar gegeven heeft.... In goede en kwade tijden.....en dat nog eens bevestigen met koffie, een tractatie en een drankje. Geweldig toch.....dat het nog lang zo mag doorgaan.

Dank U wel....van harte.

Frans Vroemen, oud vicaris.