Sieskes

De “Sieskes “ organiseren gezellige en bijzondere activiteiten voor senioren, die woonachtig zijn in en rond Sittard .Denk hierbij aan culturele activiteiten, het bezoeken van bijzondere evenementen of een gezellige lunch of diner.Een mooie gelegenheid om er even uit te zijn en geheel vrijblijvend nieuwe mensen te leren kennen. U hoeft nergens lid van te worden . Iedereen mag meedoen aan onze activiteiten . Voor meer informatie en aanmelden voor de activiteiten , kunt u contact opnemen met Marja Kroon , telefoon 046-4520431.
De activiteiten zullen ook via dit parochieblad iedere maand aangekondigd worden .
Namens de “Sieskes “ Marja Kroon,Tilly Bastiaens ,Marjolijn Zieren,Mary-lou Jessen en John Vlek .

Vliegt u met ons mee?
We gaan vrijdag 28 september voor een warme lunch naar
De Gasterie Dobbelsteyn in Doenrade .
Vertrek :11.30 uur vanaf de kerk Leyenbroek .
Kosten :warme lunch € 10.-
Kosten vervoer € 2.- aan uw chauffeur betalen .
Opgave :tot 24 september .
Opgave: bij Marja Kroon ;046-4620431

In samenwerking met de KBO -Leyenbroek kunt u deelnemen aan een “ snert-soep “middag op zaterdag 13 oktober .De middag wordt begeleid door een leuke act.
Tijd :14.00 -17.00 uur
Plaats :Gemeenschapshuis de WOCO ,Vijverweg 63 ,Sittard .
Kosten : € 7,50 voor niet KBO -leden .
Opgave : niet KBO -leden tot 5 oktober bij Marja Kroon tel.046-4520431.

Verder vliegen de “Sieskes” op donderdag 25 oktober uit naar een tuincentrum in kerstsfeer .
Vertrek : 10.15 uur vanaf de kerk in Leyenbroek .
Ontvangst door eigenaar tuincentrum met aansluitend een gezellige lunch . Kosten € 7.-
Mogelijkheid om deel te nemen aan een rondleiding of zelf vrij rond te kijken en te genieten van deze mooie locatie .Shoppen mag natuurlijk ook .
Retour :omstreeks 16.00 uur
Vervoer : kosten € 5.-
Opgave : tot 20 oktober bij Marja Kroon 046-4520431

U kunt deelnemen en meerijden geheel op eigen verantwoordelijkheid .Alle chauffeurs hebben een inzittende verzekering.