• Concert ter herinnering aan Joop Grubben

Concert ter herinnering aan Joop Grubben

Concert ter herinnering aan Joop Grubben op 8 april a.s. om 20.00 uur in de Johanneskerk, Mgr. Vranckenstraat

Programma-informatie
In november 2015 overleed pianist, componist en dirigent Joop Grubben. Op zijn geboortedag, 8 april, organiseert de Oratorium Vereniging Sittard voor hem dit herdenkingsconcert.
Joop Grubben was van 1981-1987 dirigent van de Oratorium Vereniging Sittard Geleen. Hij was hoofdvakdocent piano aan het Maastrichts conservatorium en Alice Hendriks, de huidige dirigent van de Oratoriumvereniging, was daar een van zijn leerlingen.
Aan het concert op 8 april, de geboortedag van Grubben, werken nog twee van zijn leerlingen mee: organist Ad Gijzels en alt Louise Rijs. Zij treden zowel solistisch als samen met het koor op. Ook tweede dirigent Guido Janssen verleent als bas-bariton zijn medewerking.

Flyers met het programma vindt u achter in de kerk op de tafels.

Garagebox