• Info vanuit de Parochie Christus Koning: Eerste Heilige Communie

Info vanuit de Parochie Christus Koning: Eerste Heilige Communie

Gezien het feit dat de voorbereiding en viering van de Eerste H. Communie voortaan losgekoppeld is van de Leyenbroekse Basisschool, zullen we voor het komend jaar dezelfde koers bevaren. Dit zal concreet inhouden dat de voorbereidende lessen ná schooltijd in een lokaal van de parochiekerk zullen worden verzorgd door Pastoor en Mej. Daniëlle Lemmens.

Heeft U voor het komend jaar een kind dat in de leeftijd van groep 4 is (7/8 jaar) en wilt U graag dat het de Eerste H.Communie zal doen, dan gelieve U zich persoonlijk in verbinding te stellen met de pastoor. En wel vóór 1 september, zodat we dan tijdig een ouderbijeenkomst kunnen organiseren en na de herfstvakantie kunnen aanvangen met de wekelijkse voorbereidende lessen.
Het komende jaar 2020 zal de viering van de Eerste H.Communie zijn op zondag 17 mei. De presentatieviering zal zijn op Palmzondag 5 april 2020

U kunt zich schriftelijk, persoonlijk, telefonisch of per mail wenden tot:
Pastoor H.Broers,
Kerkstraat 3 6151 CK Munstergeleen.
Telefoon: 046.45.120.52